|
همزمان با دهه نخست ماه محرم و در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام جنگ رمضان، موکب ادارهکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان با حضور مدیرکل و کارکنان این مجموعه برپا شد. این موکب پس از مراسم پرفیض زیارت عاشورا و با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و خدمترسانی به عزاداران حسینی، در فضایی معنوی و سرشار از عشق و ارادت به حضرت اباعبداللهالحسین(ع) برپا گردید و جلوهای از همدلی، اخلاص و پاسداشت ارزشهای عاشورایی را به نمایش گذاشت.
|