به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان؛بابک ممبینی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان در پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.
در متن پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
محرم، فصل تجلی حقیقت و ماه بازخوانی بزرگترین درسهای انسانسازی در مکتب اهلبیت (ع) است. تاسوعا و عاشورای حسینی، تنها رویدادی تاریخی نیستند؛ بلکه جریان زندهای از آگاهی، مسئولیتپذیری، وفاداری و مقاومت در برابر انحراف و بیعدالتیاند که در طول قرنها الهامبخش ملتها و آزادگان جهان بودهاند.
قیام حضرت سیدالشهدا (ع) نشان داد که حفظ ارزشهای الهی و پاسداری از کرامت انسانی، نیازمند ایمان، بصیرت و فداکاری است. امروز نیز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری به ترویج فرهنگ عاشورا، بهویژه در میان نسل آیندهساز کشور، نیازمند است؛ فرهنگی که میتواند زمینهساز تربیت انسانهایی مسئول، امیدوار و متعهد به آرمانهای بلند انقلاب اسلامی باشد.
اینجانب فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش را به مردم مؤمن و شریف خوزستان، خانواده بزرگ آموزشوپرورش، خیرین ارجمند مدرسهساز و همکاران پرتلاش ادارهکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم که همه ما را در مسیر خدمت صادقانه به مردم و عمل به آموزههای متعالی نهضت حسینی موفق و سربلند بدارد.
بابک ممبینی
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان